/ 15 نظر / 15 بازدید
نمایش نظرات قبلی
mehdi

سلام.وبلاگ قشنگت رو ديدم

پويا

سلام . ضمن تشكر از وبلاك زيباي شما مي خواستم به چند سوال من جواب دهيد. 1- براي آب كردن چربيهاي پهلو و شكم بهترين راه چيست؟ 2- چه حركاتي ميتواند منجر به باقيماندن اين چربيها در اين نواحي شود؟ ( چه حركاتي مضر است) 3- پروتئين حرفه اي بعد از مگامس چه چيزي را پيشنهاد مي كنيد؟ همراه با طريق مصرف آن؟ تشكر

ياسر

اولين جايی که در بدن چربی ذخيره ميکند قسمت پهلو و شکم است و اولين جايی هم که چربی از دست ميدهد همين قسمت است موثرترين راه برای چربی سوزی ورزش هوازی بخصوص دو ميبا شد البته ۳ جلسه در هفته و هر جلسه حداقل ۳۵- ۴۰ دقيقه که به حالت چربی سوزی دست يابی حرکتی که باعث ماندن چربی بشود به نظر من وجود ندارد و تغذيه و رژيم نقش تعيين کنندهای دارد مکمل مگا مس باعث افزايش وزن ميشود شما ميتوانيد برای چربی سوزی از مکمل ال کارنيتين استفاده کنی .

mohsen

سلام دوست عزيز من به روز کردم به من سر بزن و اگه اطلاعات مفيد در مورد بدن سازی داشتی به من بده

مهدی

سلام.. وبلاگ قشنگی داري..لطفا يه سر به ما بزن ... وبلاگ من در مورد کشتی است.يه نظر در مورد وبلاگم بده ... موفق باشی.

tripleH

با سلام خدمت شما .من یه برنامه ی تمرینی بدنسازی ویه برنامه ی تغذیه ایی میخواستم. من تازه شروع به بدنسازی کردم ولی نمی دونم چرا بعد از یه ماه تمرین خسته میشم وحوصلم سر میره.لطفا راهنمایی کنید.مشخصات من:سن 18،قد184،وزن 100 به وب من سر بزنید.مرسی

بهرام

سلام خيلي خيلي ممنون از اين اطلاعاتت اگه ممكنه يه لطفي در حقه من بكن ممنون مي شم من 6 ماهه تمرين ميكنم و 1 كراتين هم خوردم من بعد از ماه مبارك ميخوام كراتين بازم بخورم برم تو حجم ولي برنامه خوب ندارم من برنامه فعلي خودم رو ميدم اگه ممكنه برام تكميلش كن و تو قسمت نظرات وبلاكم برام بنويس روز اول پرس تخت 6 ست بالا سينه 6 ست زير سينه 3 ست زيربصل سيم كش 8 ست تك دمبل 3 ست پارويي 5 ست پل اور 3 ست روز دوم سرشانه با هالتر 12 ست عقب و جلو كول ولي در نوبت دوم در سه روز بعد يرشانه با هالتر نميزنم و به جاش نشر و دمبل ميزنم مكل اصليمم اينه كه بدونم اين كار درسته يا نه روز سوم جلوبازو هالتر 4 ست با دمبل 3 ست لاري 4 ست پشت بازو اگه ممكنه برام اصلاحش كن پيشاپيش ممنون از لطفت

محمد علی

سلام لطفا ۱ برنامه غذايی و برنامه تمرينی بده قد ۱۷۰ وزن ۶۰

مسعود

سلا م من ۲۱ سال سن دارم و ۱۷۳سانت طول قدمه و۶۵ کیلو وزن دارم. حالا مدت ۲ سال است که کشتی و بدن سازی کار میکنم. برای اضافه حجم چه برنامه ای وچه مکملی مناسب است.

hasan

در سایت غکس نیز قرار دهیذ