کشش در بدنسازی

 

کشش بخش مهمی از یک برنامه کامل است اگر چه اکثراْ فکر میکنند کشش نوعی حرکت و تمرین است که باعث افزایش انعطاف میشود اما میتواند باعث کاهش فشار بر عضلات و از آسیب وارد بر مفاصل و تاندومها پیشگیری کند وهمچنین باعث رشد عضله شود .

اگر کشش بدرستی انجام شود میتواند از درد عضلات بکاهد و باعث افزایش قدرت عضلات شود.

زمانی که کشش را اجرار میکنید به عضلات فشار وارد نکنید و تا مرز انقباض عضله را پیش نبرید.

اکر کشش را بدرستی انجامدهیم تاعث افزایش دامنه حرکت عضلات می شود که این خود باعث رشد بهتر عضله است. چون عضله حرکات طولانی تر و کامل تری را اجرا میکند .

برای اینکه حرکت کشش اثر بهتری داشته باشد و عضلات را بهتر برای رشد تحریک کند حرکت کششی را قبل از انقباض عضله انجام دهیدو سعی کنید حرکات کششی را در فا صله بین ستهای تمرین اجرا کنید.

بنابر این برای رشد بهتر حتماْ حرکات کششی را در برنامه تمرینی خود قرار دهید.

 

/ 12 نظر / 80 بازدید
نمایش نظرات قبلی
آیتک عروس نامرىیی

سلام خیلی ازتون ممنونم که بهم جواب دادین. اگر براتون امکان داره لطف کنین کمی در مورد اون نرمش هایی که گفتین شش ماه دیگه جواب میده برام توضیح بدین . خیلی خیلی ممنونم .

وحید

لطفا از وبلاگ من دیدن کنید در صورت تمایل مرا لینک کنید

سلام آقایاسر میخواستم بدونم آیا برای بدنسازی خانمها هم راهنمایی یامطلبی دارید؟یا اگه میشه کسی که مث خودشمادر ورزش وبنسازی مهارت داردرو بهم معرفی کنید.بسیارمتشکرم

سحر

سلام در صورت ممکن می خواستم در مورد بادی بیلدینگ بانوان سوال کنم. آیا همه اونها باید هورمون مردانه تزریق کنند یا اینکه دو نوع مسابقات داریم؟

وحيد

سلام .من30ساله.قد167 .وزن55 ميخوام بدنسازي برم اما نميدانم جطور شروع كنم-ازاول بايد پروتين استفاده كنم

عالیه

وحید

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارین من برای تبادل لینک حاضر هستم و وب شمارو در وبلاگ خودم ثبت کردم ممنون میشم شما هم این کارو بکنین

صالح

سلام. خیلی مفید بود . سپاسگذارم

alireza

Bebakhshid masrafe protoin be sorate mokamel zarar darad ya na?braye kasi ke dar roshd ast