امروز تصميم گرفتم در مورد کشش توضيحاتی بدم چون کشش در بدن سازی اهميت زيادی داره.

کشش بخش مهمی از يک برنامه کامل است اگر چه اکثراْ فکر ميکنند کشش نوعی حرکت و تمرين است که باعث افزايش انعطاف ميشود اما ميتواند باعث کاهش فشار بر عضلات و از آسيب وارد بر مفاصل و تاندومها پيشگيری کند وهمچنين باعث رشد عضله شود .

اگر کشش بدرستی انجام شود ميتواند از درد عضلات بکاهد و باعث افزايش قدرت عضلات شود.

زمانی که کشش را اجرار ميکنيد به عضلات فشار وارد نکنيد و تا مرز انقباض عضله را پيش نبريد.

اکر کشش را بدرستی انجامدهيم تاعث افزايش دامنه حرکت عضلات می شود که اين خود باعث رشد بهتر عضله است. چون عضله حرکات طولانی تر و کامل تری را اجرا ميکند .

برای اينکه حرکت کشش اثر بهتری داشته باشد و عضلات را بهتر برای رشد تحريک کند حرکت کششی را قبل از انقباض عضله انجام دهيدو سعی کنيد حرکات کششی را در فا صله بين ستهای تمرين اجرا کنيد.

بنابر اين برای رشد بهتر حتماْ حرکات کششی را در برنامه تمرينی خود قرار دهيد. 

مسابقات آرنولد کلاسیک سال 2004

/ 2 نظر / 12 بازدید
amir

سلام وخيلی تشکر. آيا داروی خاصی که در کوتاه مدت اضافه وزن بدهد رو معرفی ميکنيد؟

morteza

با عرض سلام من در حال حاضر دو ماه است که بدنسازی کار می کنم و پيشرفت خوبی داشته ام ولی برنامه ی درستی ندارم لطفا يک برنامه ی خوب برای حجم عضلات برايم بفرستيد در ضمن قد من ۱۷۸ و وزنم ۶۰ کيلو می باشد با تشکر