آموزش بدن سازی و توضیح در مورد تغذیه مکمل هورمون پرورش اندام بدنسازی badansazi

بدنسازی badansazi زيبايي ندام پرورش اندام مكمل هورمون

 
نویسنده : یاسر - ساعت ۱٠:٥٧ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۳/۳/۱٠
 

امروز تصميم گرفتم در مورد کشش توضيحاتی بدم چون کشش در بدن سازی اهميت زيادی داره.

کشش بخش مهمی از يک برنامه کامل است اگر چه اکثراْ فکر ميکنند کشش نوعی حرکت و تمرين است که باعث افزايش انعطاف ميشود اما ميتواند باعث کاهش فشار بر عضلات و از آسيب وارد بر مفاصل و تاندومها پيشگيری کند وهمچنين باعث رشد عضله شود .

اگر کشش بدرستی انجام شود ميتواند از درد عضلات بکاهد و باعث افزايش قدرت عضلات شود.

زمانی که کشش را اجرار ميکنيد به عضلات فشار وارد نکنيد و تا مرز انقباض عضله را پيش نبريد.

اکر کشش را بدرستی انجامدهيم تاعث افزايش دامنه حرکت عضلات می شود که اين خود باعث رشد بهتر عضله است. چون عضله حرکات طولانی تر و کامل تری را اجرا ميکند .

برای اينکه حرکت کشش اثر بهتری داشته باشد و عضلات را بهتر برای رشد تحريک کند حرکت کششی را قبل از انقباض عضله انجام دهيدو سعی کنيد حرکات کششی را در فا صله بين ستهای تمرين اجرا کنيد.

بنابر اين برای رشد بهتر حتماْ حرکات کششی را در برنامه تمرينی خود قرار دهيد. 

مسابقات آرنولد کلاسیک سال 2004


 
comment نظرات ()